Samsung Galaxy mini 2 (S6500) függetlenítés


samsung-galaxy-mini-ii-unlocked

Régebben találtam XDA-n egy végtelenül egyszerű leírást arról, hogy hogyan lehet házilag kifüggetleníteni a mini2-t. Akkor már CM-et használtam, amin persze nem működött az egész, ezért hagytam a fenébe az egészet. Aztán úgy esett, hogy ismét szükség volt a minire és vissza kellett állítani gyári ROM-ra és úgy gondoltam teszek egy próbát, hátha sikerül… és szerencsére sikerült. Múlt hét végén sikerült kifüggetleníteni a telefont, teszteltem és működik is. Aki érez magában egy kis elszántságot/szakértelmet/kedvet annak az alábbi bejegyzésben leírom a lépéseket.Kezdjük a szokásossal…

Fontos információk, tudnivalók mielőtt belekezdenél:

  • A telefon kifüggetlenítése amennyiben még aktív szerződés alá esik, úgy bűncselekménynek minősül! Ezért mindenki saját maga vállalja a felelősséget!
  • A függetlenítéssel a telefonod garanciája érvényét veszti!
  • Amennyiben nem követed pontosan és megfelelő sorrendben az utasításokat, könnyen teljesen használhatatlanná válhat a telefonod.
  • Az itt leírtak az én személyes tapasztalatomat és véleményemet tükrözik, felelősséget senki telefonjáért nem vállalok!
  • Az antivírus illetve tűzfal szoftverek mindenképp legyenek kikapcsolva!
  • A Samsung Kies segédprogram mindenképp legyen feltelepítve és a legfrissebb verzióra frissítve!
  • A telefonról minden adatod törlődik! Minden általad fontosnak vélt dologról készíts biztonsági mentést!

Tehát rögtön az első probléma amibe beleütköztem, hogy hiába a gyári ROM, ott sem működtek a lépések, ugyanis a módszer sikerességéhez az S6500XXLK2 szoftverre van szükségünk.

Ezt könnyedén beszerezhetjük sammobile-ról, erre tessék fáradni. T-Mobile-os a szoftver, de nyugodtan fel lehet tenni Telenoros vagy Vodafone-os telóra is.

A ROM telepítéséhez Odin 3.09 szükséges, a telepítése pofon egyszerű:

  1. ODIN 3.09 megnyitása
  2. Telefon újraindítása Download Mode-ban (Home + Bekapcsoló gomb + Hangerő le gomb)
  3. Telefon csatlakoztatása a géphez (várd meg míg kék jelzést ad az ODIN)
  4. Az AP/PDA gombra kattintva add hozzá a letöltött FW fájlt
  5. A re-partition NE legyen bepipálva!
  6. Kattints a START gombra, majd várj pár percet és a telefon újraindulás után kész is lesz.

Sokan írtátok az előző bejegyzésekben, hogy gyári ROM-ra való visszaállás után bootloop-ba kerültetek, ez nálam is előfordult, annyi, hogy bemész recovery-be és wipe data / wipe cache után újraindítod a telefont. Nekem legalábbis ez segített.

Nos, ha ezzel megvagyunk és felkerült az XXLK2-es FW, akkor jöhet a többi lépés:

Írjuk be a tárcsázóba a következő kódot: *#7465625# ha azt látjuk, hogy Hálózatzár [ON] akkor a telefon nem kártyafüggetlen.

Nálam már OFF, mivel én már függetlenítettem.

Nálam már OFF, mivel én már függetlenítettem.

Második lépésként írjuk be a tárcsázóba ezt a kódot: *#197328640# ekkor bejön a Service Mode menü.

ServiceMode menü

ServiceMode menü

Itt menjünk az [1] DEBUG SCREEN menüpontra.

Debug Screen menü

Debug Screen menü

Ezután menjünk a [8] PHONE CONTROL menüpontra.

PHONE CONTROL menü

PHONE CONTROL menü

Ezt követően a [6] NETWORK LOCK menüpontra.

NETWORK LOCK menü

NETWORK LOCK menü

Végül jöhet a [4]NW LOCK NV DATA INITIALIZE menüpont.

Itt elképzelhető, hogy pár másodpercre megfagy a kijelző, nem kell megijedni. 🙂

Ha mindennel megvagyunk, indítsuk újra a telefont és ha betöltődött, akkor már független is!

Ellenőrzésképp megadhatjuk ismét a *#7465625# kódot, hogy ellenőrizzük a Hálózatzár állapotát.

Ezután nincs más dolgunk, mint beütni a *2767*3855# kódot és ezzel minden zárolást törlünk a telefonról!

(Ha bármelyik lépésnél véletlen rossz menübe mentél, akkor szimplán használd a telefonod vissza gombját a kilépéshez!)

Sok sikert mindenkinek! 🙂

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

Forrás: XDA Developers Fórum, mna121 topicja

Source: XDA Developers Forum, mna121’s topic

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

Samsung Galaxy mini 2 (S6500) függetlenítés” bejegyzéshez 175ozzászólás

  1. szia sikerült le tölteni köszi, ugy csináltam ahogy leirtad de az odin a vége felé amikor a telefonra másolja a a fat bint akkor ki irja hogy fail és pirosra vált,a telefon pedig aszt irja secure chek fail pont a a végén mi lehet? elöre is köszi

    • Szia! Samsung Kies friss verziója fent van? Ez elengedhetetlen a működéshez. Ha fent van utána fel kell csatlakoztatni a telefont, megvárni míg kék jelzést ad az Odin, aztán az AP/PDA gombra kattintva betallózni a fájlt. A re-partition semmiképp ne legyen bepipálva! Aztán Start.

      Így csináltad?

  2. és az a vicc hogy már a 10.i et is felraktam azok szerint amit leirtál root oltam is,a gyári szoftot visza raktam az odinal,de ez valamiért a végén leál és fail aszt irja a telefonon meg secure check fail aszt irja,nem értem.azért kéne ez mer független lenne a telom

  3. Figyelni kell, mert többféle mini2 van. Itt a sima S6500-hoz valo fw-t linkelték be, de nekem pl S6500D-m van, ahhoz másik fw kell. Azt is megtalálod a SamMobile oldalon. Amikor a sima S6500-hoz valot akartam felrakni, nekem is a fat.bin-nél adott hibauzenetet. Az fw felmasolasa után nyomnom kellett egy gyari beállítások-at.
    Mano2-nek pedig 1000 koszonet a cikkert!

    • Kedves Kálmán! Én köszönöm a kiegészítő információkat! Eredetileg egyébként ezeket az FW-ket s6500D verzión tesztelték tehát nem értem miért nem akarja az igazat. 😦

  4. hello nekem olyan problémám lenne hogy vissza szeretném rakni a gyári romot le is töltöttem a galaxy mini2 re egyet a sammobilról de nem figyeltem hogy sima s6500 ra való és hibára állt ki az odin.aztán rájöttem hogy az én telefonom a s6500d verzió ezt engedte is végig telepiteni de mikor újraindul a telefon nem tölt be semmit csak a samsung logónál elakad és elkezd folyamatossan újraindulni.De már a recovery menüt se hozza be a telefon nem reagál a gomb kombinációra.próbáltam a recoveryt újrarakni de igy sem működik.Tudtok vmi tanácsot adni???

    • Szia!

      Ha ODIN-nal feltelepíted a rendes verziót (S6500-hoz) akkor vissza fogja tenni a gyári recovery-t, ott egy wipe data / factory reset és wipe cache meg szokta oldani a problémát.

      Ezt mondjuk megpróbálhatod a jelenlegi recovery-vel is, bár ha sérült vagy nem tudsz belépni (azért csak próbálgasd mert sokszor csak a rossz billentyűkombináció miatt nem sikerül), akkor jobb a full gyári ROM újratelepítése ODIN-nal.

      Aztán csak óvatosan! 🙂

  5. sajnos tehetetlen vagyok ugyanaz a problémám nem tudom mit tudnék még csinálni vele.Olvastam azt is hogy 3 fájlos andriodot rakjak rá de olyat sehol nem találok.Szerintetek mit lehet tenni a telefonnal?Próbáltam a samsung kiessel is az felismerte hogy hibásan telepitette a szoftvert de ha elindítottam a vészhelyzeti helyreállitást akkor az is hibát írt ki

  6. Nem felteszi a gyári romot rendesen ki is irja az odin a végén hogy pass.De a recoveryt nem tudom elindítani hiába nyomogatom a gombokat semmit sem csinál a telefon. ha csak simán bekapcsolom akkor meg samsung logó bejön és folyamatosan újraindul.

  7. Hello! Az létezik, hogy a leírt pontokból csak a tárcsázóba írt *2767*3855# kódot ütöttem be, és független lett a teló? Lecsekkoltam a a *#7465625# kóddal és off minden zár!
    🙂

    • Hát ezek szerint te tényleg Mester vagy! 😄 Eddig még nem hallottam ilyesmiről, hacsak eredetileg is független volt a teló. De akkor logikusan gondolom nem kezdtél volna neki a függetlenítésnek. 😀
      Dobj bele egy másik szolgáltatös SIM kártyát és ha elfogadja akkor minden tuti.

      • Lényegében én sem tudom.Kb 200x megnyomtam a gombokat és életre kelt a telefon.Meg a hangerő le+hangerő fel+home gomb+bekapcsolás gomb volt a nyerő.Pedig eddig elég volt a hangerő fel+home gomb+bekapcs.De talán más aki olvassa tanul belőle.

  8. Nagyon köszönöm a leírást. Nekem egy t-mobilos mini kettőm volt eddig. 🙂
    Az érdekes az, hogy nem telepítettem rá semmit. Gyári rom volt rajta, és mégis sikerült.
    Ja, és XXLD3 alapra ment.

  9. Nekem Telenoros s6500d készülékem van, de akármilyen romot teszek fel a leírtak szerint a [6] NETWORK LOCK menüpontban nincs [4]NW LOCK NV DATA INITIALIZE pont, csak az első 3 pont van meg.

  10. Próbáltam a síma s6500-ás romokat is, de azok a másoknál is fennálló hibával leáll. a d-sekből próbáltam a holland t-mobilt (S6500DXXMH1), serbia vip (S6500DXXMD1)

  11. Mivel az S6500-as készülékre való, megáll a fat bin-nél leáll fail-lel. Próbáltam német xxlk2-őt is, de az is leáll és az is S6500-ra való

    • A leírás eredetileg S6500D-hez készült, tehát valahogy biztos mennie kell, ha nekünk S6500-asoknak is sikerül.

      Nem tudom eredetileg milyen telefon illetve milyen ROM lehetett rajta, itt kifejezetten S6500D-hez való ROM-ok vannak, valamelyiknek működnie kell: http://samsung-updates.com/device/?id=GT-S6500D

      Célszerű a 2012-eseket próbálni (minél régebbi legyen) a szokásos wipe data / wipe cache…stb opciókkal, hogy minél alapabb verzióra álljon vissza a telefon.

      Ez a fat bin dolog nem ismerős, elvileg egy fájlt tölt le, amit a PDA gombra kell betallózni és kész.

    • Közben XDA-n olvasgatok utána, de például VIP Serbia-n azt írták működik, Orange Romania, T-Mobil Magyar, Orange Spain, Croatian T-Mobile, T-Mobile Macedonia a Holland Vodafone-on is működik elvileg.

      És ezek mind 2013-as hozzászólások, tehát nem is a legrégebbi ROM-okat használták az emberek. Nem tudom nálad miért nem engedi.

  12. Hali.!! az a problémám lenne nekem is ,hogy mindent jól csinálok és a Fat-nál a végén FAIL hiba üzenettel vége! mit kéne tennem? fontos lenne! Samsung Galaxy Mini 2 S6500D-m van!

    • Szia!

      Ismét utánanéztem, de csak ugyanazt találtam, ez akkor fordulhat elő ha NFC-s szoftvert akarsz D-s telefonra rakni vagy épp D-s szoftvert akarsz NFC-s telefonra rakni.
      NFC-re NFC-s, D-re D-s megy. A másik variáció, amit találtam, hogy nem az ODIN megfelelő verzióját használod a flashelésre.

      A többség állítása alapján (amiket fórumokon írnak) az ODIN 3.04-es verziója szépen viszi a dolgot.

      Remélem ez lesz a gond és sikerül megoldani!

  13. Szia! Sajnos nem sikerült megoldani másik ODIN-nal sem! Esetleg ha tudnál adni Skype/Facebook/vagy egy E-mailt akkor küldenék pár képet róla! Nagyon fontos lenne nekem…Előre is nagyon szépen köszönöm,mert látok még benne esélyt,hogy független lesz!

  14. Válaszolnál? mert ha skype vagy facebook neved megadnád akkor tudnál segíteni normálisan,és nem kéne itt írogatni! Légyszíves!

    • Válaszolnék, csak mellette dolgozom és a blog amúgy is csak hobbi. A komment rész azért van, hogy “írogassunk” és más is lássa a megoldást ha ugyanaz a gondja. Egyébként bármely külső képmegosztóra fel tudod tölteni a képet és be tudod ide másolni a linket. A “normális segítség” kijelentésedre inkább nem reagálnék, mert nem akarok feleslegesen veszekedni. A képeket a mano2web(kukac)gmail(pont)com címre küldd. Köszönöm.

    • Mondd az email címed és akkor emailen megkereslek majd, a Facebookom semmilyen körülmények közt nem adom ki. Vagy küldj egy üres levelet a mano2web kukac gmail pont com címre, az könyebben megérkezik.

  15. Szia.! Megint én vagyok! 🙂 Minden jó a telefonommal.A húgomét szeretném ki függetleníteni neki sima Samsung Galaxy Mini S5770-je van! Esetleg valami tipp?

  16. Sziasztok. Én Csak azt szeretném kérdezni, ha felrakom a telóra ( GT-S6500D ) a S6500DXXLD3 firmware-t és a fentebb leírtak alapján sikerül a függetlenítés, utána ha visszarakom a legfrissebb gyári független rom-ot ( 2013 May Hungary 2.3.6 S6500DXXMD1 ) akkor független marad a teló? Lehet hogy buta kérdés, csak kíváncsi vagyok. Előre is köszi.

  17. Amúgy próbáltam az S6500DXXMD1 firmware-t, szépen hiba nélkül felment, viszont nem volt [4]NW LOCK NV DATA INITIALIZE menüpont. Most megpróbálom az S6500DXXLD3 -at, remélem azzal működni fog a függetlenítés. 🙂

  18. Nos, hogy esetleg másnak is segítsek. Teljesen jól működött a dolog. Felraktam a S6500DXXLD3 firmware-t. Követtem a fentebb leírt lépéseket. Ezzel a rom-mal már elérhető lett a [4]NW LOCK NV DATA INITIALIZE menüpont. És szépen független lett a telefon. Majd felraktam a S6500DXXLD3 frimware-t és kész is. Szépen működik. Persze az alapinformációkat köszönöm a cikk írójának! 🙂 További szép estét.

  19. sziasztok tud nekem valaki segiteni nekem nem sikerül a samsung galaxy mini 2-öt kifügetlenitenem mert a harmadig pontnál csak három lehetöséget dob ki nem pedig négyet segitségeteket elöre is köszönöm.

  20. Szia! Köszönöm a leírást, minden szépen lefutott de a personalization statusnál az összes bejegyzés OFF ellenére mégsem fogadja blúmobilos kártyát. Vélemény?

    • Jó a kérdés! Megmondom őszintén, Blue mobile téren nincs tapasztalatom. Én a sztenderd Voda-Telenor-Tmobil kombóval teszteltem, ezekkel nem volt gond. Egyébként mit ír? Ír valami speciális hibaüzenetet vagy csak szimplán annyi, hogy tedd be a SIM kártyát? Valamint lehet meg kellene próbálni másik SIM kártyával, hogy megy-e. Egyébként a hivatalos fórumon mindenféle nemzetek mindenféle szolgáltatóval tesztelik és eddig csak nagyon kevés eset volt (Olaszok pl) ahol nem ment.

      • Üdvözlet! Semmi hibaüzenet, a térerő jelző ikon helyett egy áthúzott karika található, valamint az értesítési sávot lehúzva T-mobile-t jelez a készülék. Hívás kezdeményezéskor “mobilhálózat nem elérhető” Egyébként telenoros kártyával működik, eredetileg Tmobos volt.

  21. Szia ! Nagyon hasznosnak találok mindent . de egy olyan kérdésem van hogy miért nem jön ki a Service menü hafeltettem a cm 10.1 et ? :// fugggetleniteni szretnek

    • Szia! Köszönöm. 🙂

      Service menü csak gyári ROM esetén van, tehát először gyári romon kell függetleníteni, aztán feltenni a CM 10.1-et.

  22. Szia!
    Nekem egy olyan problémám van ,hogy az utolsó résznél nekem nincs4 es menüpont , azaz: [4]NW LOCK NV DATA INITIALIZE

    • Szia kedves mazsola! (aranyos név 🙂 )

      Ahhoz, hogy ez az opció megjelenjen, egy régebbi szoftvert kell a telefonra telepíteni, a friss 2.3.6-os gyári szoftverek sem jók sajnos.

  23. baszott jó működik köszi
    szimplán csak kódoltam amik le vannak írva *kettős kereszt stb…
    biztos a t-mobilos rom volt szerencsémre alapból ezen a telón xD
    nekem meg telenoros kellett

  24. Üdv!
    Az íránt érdeklődnék hogy a Galaxy mini 1 (GT-S5570)-et is ilyen egyszerűen lehet-e kiüttetni? Elég hasonló a két mobil még szerkezetileg is (végülis a mini 2 az újabb változat) És gondoltam nekiállok egy ugyanilyen lépésű függetlenítéssel mint ahogy le lett írva (de persze a GT-S5570 hez való FW-vel) De inkább rákérdek 🙂
    Illetve a Root nem szükséges hozzá? elég az FW frissítés az ODIN-nal meg a mobilon belüli egyéb teendők?
    Válaszod köszönöm.

    • Szia!

      A mini1-nek sajnos nincs ilyen egyszerű függetlenítési módja, ADB Shell kell hozzá, parancssorral is kell macerálni szóval nem egyszerű a dolog. Valamint root is kell hozzá.

  25. Üdv! Az a problémám, hogy a sammobil-ról le töltött fw-k nem jók! Nem lehet ki csomagolni, mert vagy azt irja hogy crc hiba, vagy nem teljes az állomány(nincs meg a fálj vége).Ilyenkor mi van?(de lehet hogy én néztem el valamit.)

  26. Szia, az a problémám, hogy az utolsó ablaknál az én készülékemen csak három választási lehetőség van, a negyedik sor (NW LOCK NV DATA INITIALIZE) hiányzik. A készülék S6500D Telenoros. Esetleg van valami ötlet….?? Köszönöm!!

  27. Szia, végigolvastam többször is a leírást és a kommenteket de sajnos nem találtam,
    következő a probléma letöltöttem az odint csatlakoztattam a telefont újraindítottam download módban feljön egy ablak hogy: fel hangerő gombal continue le hangerő gombal cancel ugye megyek hogy continue ekkor kiírja hogy download mod.

    és ettől kezdve a gép nem ismeri fel azaz nem látja az odin, usb vagy csatlakozási probléma kizárva mert normál adatátvitel működik.

    Neked van valami ötleted? Előre is köszi:)

    • Szia!

      A következőket nézd meg sorban: KIES vagy Samsung USB driverek telepítve vannak? Legfrissebbek? Antivírus, tűzfal ki van kapcsolva? Biztos, hogy megfelelően működik az USB port? (Erre nagyon érzékeny a telefon!)

  28. Szia, nálam az történt, GT-S6500-nál, hogy az Odin rendben lefutott, (végén kiírta: all threads completed, succeed:1 failed:0), és újraindult a telefon. viszont azóta ha a tárcsázót, vagy a telefonkönyvet akarom nyitni “android.process.acore folyamat váratlanul leállt” hibaüzi jön! a teló többi funkciója amúgy működik csak ez a 2 nem.
    mi lehet a megoldás?

    • nézem közben, hogy a FW felkerült (alapsáv verziója: S6500XXLK2, build: GINGERBREAD.XXLK2)
      mi lehet a gond h a tárcsázó és a telókönyv nem indul?

      • Szia!

        Hát nem egyszerű a dolog, így nem is tudom járt-e már valaki. Recoveryben próbáltad a gyári visszaállítást?

      • a recovery megoldotta! utána elvégeztem a többit, most már nem lock-os a teló! köszi szépen!

        még annyi, h van olyan bejegyzésed ahol leírod hogyan törölhetőek a nem kívánt programok, alkalmazások? (pl. most így felkerült több t-mobil-os cucc)

      • @mano2:
        mennyire igazad volt. my bad.. figyelmetlen voltam.. nem is gondoltam, hogy van egy ilyen bejegyzes is. Es igy mar tokeletesen mukodik.
        A kovetkezo lepes, hogy korulnezek, melyik a legfrissebb ROM a kutyuhoz, aztan felrakom.. kivancsi vagyok, mennyire eletkepes azzal.
        Koszonom a segitseged.. es csak igy tovabb.. nagyon hasznos az oldal

      • Örülök, hogy sikerült és hogy tudtam segíteni! 🙂 Köszönöm a pozitív véleményt, igyekszem hasznos tartalmakat feltölteni. Sok sikert! 😉

  29. @mano2:
    NETWORK LOCK menuben nincs meg az utolso opcio, [4] NW LOCK NV DATA INITIALLIZ. Felteszem a problema azert jelentkezik, mert a vodafone-os ROM-mal probalkozom.
    Van tipped, hogyan juthatnek hozza a t- mobile-os gyari ROM-hoz?… ezen az oldalon levo link nem mukodik.
    Mivel mar erre a kutyure egyszer raeroszakoltam a CM10.1 ROM-ot, s loopback miatt kenytelen voltam visszarakni a gyari ROM-ot, majd azutan mar mukodott a CM10.1, ezert van regisztraciom a sammobile oldalon. Viszont, ha kivalasztom a t-mobile-os verziot, akkor a download elindulasa elott kapok egy gateway timeout uzenetet.
    Nincs veletlenul neked talonban a szukseges ROM?

    Elore is koszi a segitseged/valaszod!

    imi

  30. Szia, nekem életem ilyen első próbálkozására sikerült minden, viszont frissítettem a telefont, és azóta csak a recovery-be hajlandó bemenni, nem tudok továbblépni, tudnál segíteni?
    Előre is köszönöm
    Gabi

      • Jaj, köszi, hogy ilyen gyorsan reagáltál, erre nem számítottam. Letölteni az s6500xxlk2-t, ezután ugyan nem lehetett tárcsázni, de ezt sikerült megoldanom a recoveryben, majd sikeresen függetlenítettem is. Ezután viszont a play áruházba nem tudtam bemenni, ezért csináltam a telefonon egy szoftverfrissítést, ezt nem kellett volna?

      • Látod? Szerencséd, hogy ilyen éjszakai bagoly vagyok. ☺ Milyen hálózaton volt alapból a telefon? Az kavarhat be. Egyébként ilyenkor recovery menüben meg lehet próbálni egy wipe data, wipe cache és factory reset opciót. Ha nem segít, akkor ODIN-nal újra lehet rakni a gyári szoftvert (mostmár mehet rá a friss is, nem kötelező megint az xxlk2). Vagy megpróbálsz rá egy CyanogenMOD-ot tenni (akkor is kell wipe data, wipe cache, factory reset).

      • Hát tényleg szerencse:) telekomos volt, és mindenféle wip-et megpróbáltam, miután a tárcsázót is az hozta vissza, de semmi. Ez az első ilyen próbálkozásom volt ám, úgyhogy segítenél még egy kicsit, hogy mi a ‘friss” pontosan, és honnan is töltsem le?
        köszi

      • Ha a legfrissebb szoftvert teszed fel, akkor elvileg nagyobb szoftverfrissítést már nem is fog találni csak a kisebb hibajavító frissítéseket. De maga a rendszer az 2.3.6 marad. Egyébként ha megfelelő szoftver van telepítve, akkor minden további nélkül lehet telepíteni a frissítéseket is.

      • Közben visszatettem az xxlk2-t, a play áruház most is leáll, de most látom, hogy ez a D, rosszat töltöttem le, lehet ez a probléma? Mindegy holnap kezdem akkor előlről, jóéjt és köszi

      • Szia, köszi, letöltöttem a t-mobilosat, de most azt írja, hogy “operation failed”, tudsz segíteni?

      • Százszor próbáltam újra, fogalmam sincs mitől, de most működik minden, pedig nem került rá a sima, hanem a D maradt rajta, ez azért elég érdekes nem?
        SIM kártyát még nem próbáltam ugyan beletenni, remélem az is működni fog
        köszi mindent
        jah, még annyi, hogy a kiest nem lehet letölteni, nekem Samsung USB Driver for Mobile Phones-sal ment minden, gondoltam valami hasznosat is írok ide:)

      • A telefon meg ezt vagy százszor egymás után.
        Invalid percent of drawing download progress bar 1, majd
        SECURE CHECK FAIL : ID Oxc
        ha jól látom
        húzzam ki és próbáljam meg előlről?

  31. Jah, azt elfelejtettem, hogy a frissítés letöltése után indult újra, és azóta van ez, hogy a recoveryn nem tudok túljutni

  32. Megszületett. A századik 6500D amit így függetlenítettem. 🙂 Mindíg visszanézek mert sosincs eszemben a service menü kódja! Köszi…százszorosan! 🙂

  33. Szia Tudnál segíteni?
    Egy Samsung Galaxy Core LTE Prime telefonom van és kiszeretném függetleníteni? esetleg utána tudnál nézni ? Valami tippeket adni 🙂 előre is köszii!! fontos lenne

  34. Szia! Képzeld,hogyan jártam!
    A telefon a legjobb barátomtól származik!
    Ő adta nekem a telefon 30as függő volt!
    Bevitték szüleim tegnap függetleníteni,a csávó körülbelül másfél perc alatt kész lett vele!
    Ki se próbálta meg semmi!
    Anyumék haza hozták,mert én iskolába voltam azért nem mentem,és amikor belerakom a SIM kártyámat elkéri a PIN kódot,de nem tud csatlakozni a hálózathoz!
    Ugyan ezt csinálta mielőtt elvittük volna a függetlenítőbe!
    És erre a csávóka azt mondja,hogy:A telefon vagy lopott (100% lehetetlen!)
    vagy nem volt befizetve rá a számla.
    Nos ez is fizikai képtelenség,mivel a haverom kulák KP-ban kitudna fizetni akármilyen telefont! 😉 + Feltöltős kártyája volt szóval erről ennyit!
    Mit tudnék most csinálni ? A Csávó szart sem mondott erre mikor ma visszavittük..
    Válaszodat köszönöm!
    Üdv:Martin

    • Hello, bocs, nem láttam, hogy írtál! Hát olvastam már néhány ilyen esetről, de akkor a szoftvercsere megoldotta a dolgokat. Elég sokmindennel lehet ilyenkor próbálkozni, kezdetnek lehet dobnék rá egy 30-as ROM-ot és megnézném 30-as kártyával, ha jó, akkor a teló is és a szoftver is jó viszont akkor nem lett megfelelően függetlenítve. Ha a 30-as ROM+kártya kombóval is dobálja a hálózatot, akkor jöhet esetleg egy régebbi verziójú 30-as ROM (márha van elérhető rá). Ha 30-assal minden jó, akkor lehet tenni 70-es, 20-as próbát is és egyből kiderül, hogy tutira ki lett-e ütve belőle a hálózati korlátozás vagy nem. Két esetről olvastam még, ahol előjött ez a hálózateldobálós dolog: az egyik esetben az volt a baj, hogy a teló eredetileg külföldön lett vásárolva és eszerint kellett megtalálni rá a megfelelő ROM-ot. A másik esetben csak egy friss MODEM fájlt kellett ráflashelni és jó lett (itt a kommentek között is volt aki így járt és ez oldotta meg a dolgot neki).

  35. Tudnál segíteni,hogy akkor szoftvert cseréljek rajta? küldenél elsőnek is megfelelő programokat,+ ROM-ot? Ha lehet akkor 70essel kezdenék mert nincs 30as kártyám!:/

  36. Találtam egy megfelelő ROM-ot a telefonra,70es és magyar is ! 🙂 Amint lejön a Rom neki kezdek és megírom,hogy sikerült-e vagy sem!

  37. Légyszíves tudnál segíteni? Egész nap ezzel kínlódok,hogy egy megfelelő romot találjak de a végén mindig FAIL-al nem sikerül rá tenni semmit..
    A driver mind legújabb frissítése van fent .

  38. szia,sikerült visszaállítani a régi ROM-ot
    az a bajom,hogy még mindig nem jó a telefon ..
    Sőt rosszabb..
    Nem jó a Google Play Áruház,nemtudok bejelentkezni,mikor beírom az email-t meg a jelszót,utána azt írja,hogy A(z) google play szolgáltatások leálltak!
    Próbáltam már letiltani,visszatiltottam is
    Adatok törlése minden,
    gyári beállításokat is csináltam de semmi..

  39. Szia mano2. Nem a függetlenítés miatt írok neked az simán ment semmi nem kellett az én verziómhoz csak a kód maga amit leírtál és ki is ütötte ,Telekom függő volt eddig a telefonom . Ment mint a karikacsapás ! Köszönöm még egyszer neked . Leírom ide milyen teló , és alapsáv verziót is . Hátha segít valakinek hogy ne keljen mókolnia vele ha aza van neki mint nekem . Nekem alapban SAMSUNG GALAXY Mini 2 GT-S6500D telefonom van , nem egy mai darab . Alapsáv verzióm ez volt : S6500DXXLD3. Csak a leírtakat kellett követni , és ki is lett függetlenítve a készülék. Látom nem nagyon él a topic azért leírom a gondom ami miatt keresgéltem a netten. Az alapgondom nem a függetlenítés volt, hanem hogy a WiFim behalt. Nem kapcsol be azt írja hiba. Biztos ismerős neked . A gond viszont az hogy nem segít a különböző kódok beütése sem. Két napig csak YouTube videókat néztem semmilyen kód nem segített. Azok sem amiknek kellett volna. *#526# WlanTest Engineering Mode Status… NotSet Driver loaded [NG] Ezt a hibaüzenetet kapom. Pedig ennek működnie kéne. Itt megáll a tudományom. A kérdésem az lenne mit kellene frissítenem pontosan ahhoz hogy esetleg az új “lehetőleg”legújabb szoftver helyredobja a Wifit. Persze mint laikus kérdezem , mert gondolván ha frissítek ezt azt akkor csak újraindulna valahogy de fogalmam sincs mit honnan töltsek ami jó lenne ide ha persze ez meg is oldaná a gondomat. Sokat olvastam utána hogy ez valami gagyi Wifi chip miatt van amit kispóroltak de nem csak a fent leírt kód még két másik kód sem rázta helyre és indította be a Wifit. Előre is köszi a segítséget.

  40. Sziasztok! Nekem sajnos nem engedi letölteni a sammobil, el tudná valaki küldeni az XXLK2-t? Premium account kellene hozzá…

Kérdés, kérés, vélemény, probléma? Jöhetnek a hozzászólások!